Kurssin neljäs osa jatkaa edellisessä osassa alkanutta kanavien teemaa. Opit keinoja tasapainottaa kanavia oman tarpeesi mukaan ja autat näin meditaatiotasi syvenemään.

Aloita tekemällä alla oleva harjoitus.

Meditoi.fi-kurssi, osan 4 harjoitus

1) Aloita katsomalla video kanavien tasapainotilan tunnistamisesta.

2) Valitse sitten yksi seuraavista videon perusteella:

Ennen kuin jatkat ohjattuun meditaatioon, voit valmistella lämpimän jalkakylvyn alla olevan ohjeen mukaan. Suolavesi tasapainottaa, ja lämmin vähentää liiallista vasemman kanavan aktiivisuutta. Laita jalat veteen harjoituksen alussa ja lopussa huuhtele jalat ja kaada vesi wc-altaaseen. Harjoitus on mahdollista tehdä myös ilman jalkakylpyä, mutta suosittelemme kokeilemaan.

Lämmin jalkakylpy - Katso ohje
Jatka

Ennen kuin jatkat ohjattuun meditaatioon, voit valmistella viileän jalkakylvyn alla olevan ohjeen mukaan. Suolavesi tasapainottaa, ja viileä auttaa oikeaa kanavaa rauhoittumaan. Laita jalat veteen harjoituksen alussa ja lopussa huuhtele jalat ja kaada vesi wc-altaaseen. Harjoitus on mahdollista tehdä myös ilman jalkakylpyä, mutta suosittelemme kokeilemaan.

Viileä jalkakylpy - Katso ohje
Jatka

Ennen kuin jatkat ohjattuun meditaatioon, voit valmistella kädenlämpöisen jalkakylvyn alla olevan ohjeen mukaan. Laita jalat veteen harjoituksen alussa ja lopussa huuhtele jalat ja kaada vesi wc-altaaseen. Harjoitus on mahdollista tehdä myös ilman jalkakylpyä, mutta suosittelemme kokeilemaan.

Kädenlämpöinen jalkakylpy - Katso ohje
Jatka

Löydä paikalliset meditaatiot

Löydä paikalliset meditaatiot

Yhdessä meditoiminen tukee sisäistä kasvua. Löydä sinua lähin maksuton kurssi.

Meditaatio kuuluu kaikille

Sahaja Yogan kehittäjä Shri Mataji Nirmala Devi (1923-2011)

Medi­taatio kuuluu kaikille

Sahaja Yoga on Shri Matajin esit­telemä yksin­kertainen meditaatio­tekniikka. Lue lisää..

Onko meditaatiosta ollut iloa?

Onko meditaatiosta ollut iloa?

Kerro Meditoi.fi-kurssista muillekin:

Tietoa osan 4 harjoituksen tueksi

Tietoa osan 4 harjoituksen tueksi

Stressi ja uupumus